امير عباسامير عباس، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

جان ني ني

بدون عنوان

1395/10/23 0:37
نویسنده : ديلا
109 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم، فرزندم، من مادرت هستم...

هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد،

من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بیخوابیهای شبانه را،

تابیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت؛

تابدانم حجم یک لبخند کودکانه ات میتواند معجزه زندگی دوباره ام باشد؛

من نه بهشت می خواهم نه آسمان و نه زمین.

بهشت من زمین من و زندگیم خدایی است که نفس های آرام کودکی تورا به من بخشیدست؛

پس من هیچ نمیخواهم هیچ،

هیچ روزی به من تعلق ندارد، همه ساعتهاوثانیه های من خداییست که در بودن با تو خودش را به من نشان داده...

و من دست کودکیت را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است از جانب خدای من...

هیچ منتی از من برتو وارد نیست که من با اختیار و با عشق تو را به این دنیا آورده ام.محبت

باعشق

به قول خودت

مامان خانمی

نفس مامانی و باباییبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mhr3A
24 دی 95 14:22
وب متفاوت و زيبايي دارين خيلي خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنيد خيلي ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جان ني ني می باشد